Tuesday, May 14, 2013

Bio 53


It is better to conquer yourself than to win a thousand battles.

آخ اگه من بتونم همین کار و انجام  بدم ها همه چی تمومه. همه چی. حس می کنم بزرگ ترین دشمن خودم خودمم. همیشه و همه جا انگار خودم مانع شدم به چیزی که می خوام برسم. اگه خوب فکر کنم می بینم که انگار واقعا همیشه خودم نخواستم یا خواستم که طوری بشه. آقا اصن بیا یه کاری کنیم. هر موقع خودت به خودت گفتی یه کاری کن. یک دقیقه فقط هم یک دقیقه فهش فکر کن، نه به خودش ها، به اینکه نتیجه چیه، به سود خودته یا به سود دیگرانه یا اصن به سود است یا نه. بعد اگه اصن کلن از حتی یه مسیر کوچیکی به سود رسید باشه قبول مشغولش شو و ادامه بده. اما اگه به سود نبود به خودت مدیونی اگه باز هم ادامه بدی و درگیرش شی. اینو باید بفهمی. همیشه خودت بزگترین مانع هر گونه پیشرفتی هستی که دوست داری داشته باشی. پیروز باش و به هرچیزی که وجود داره و نداره هم اجازه بده زندگی خودشون و بکنن. بذار از کنار سپید رود تو رد بشن و به مرداب ها برسن. تو دریا شو.

No comments: