Thursday, April 21, 2011

Vomit 03

آدم خوبه یه کم درک و شعور هم داشته باشه، بد نیست کلا گاهی اوقات اون مغز فندقی رو یه کم به کار بندازی، ادعاتم می شه که آره خدایی و الهه ای  اله ای و بله ای خیر سرت؟ نمی دونم فلانی، کدوم گه رو خوردی و کدوم زر رو زدی با کدوم لاشی ای می پری و با کدوم شاسمخی رفیقی. بابا ولم کن بذا یه کم به حال خودمون باشیم. سالتو نو کردی ریدم تو اون کله ی بی مغزت. واقعا موندم امسال شماها به چی فکر می کنین! من موندم تو کار ارزش زندگی تو و امسال تو، حالا قیافت خوب اصن از کون افرودیت اومدی بیرون، خوب هم زر می زنی، خوب هم چسی میای، خوب هم نمی دونم فلان گه رو می خوری، یه سری چیزایی می بینم تو رفتارت، تو زندگیت تو فکرت تو وجودت که گچ میگیره به هر دید خوبی که آدم بهت داره، هی یارو اینا حرف من تکی هم نیستا این در اون در روضه تو زیاد می شوم. آخه بابا یه کم هم جون مادرت که تربیتت نکرد جنبه داشته باش، آخه لجن جامعه، بوی گندت می پیچه وقتی این حرف و می زنی، آره به خودت برس، خوشگل باش، عطر بزن، آره حتما اون رو هم بخر اون یکی رو هم  بخر، ماشینتون اوه اوه خدای ماشینا، خونه، ای خدا من موندم گاهی اوقات این جور آدما چرا میان سمت من! اصن سرویس شدم بابا ولم کن عجب گرفتاری ایه ها

No comments: