Wednesday, December 15, 2010

bio15

همین جوری حسش اومد گفتم بیام یه چیزی بنویسم حال کنیم دور همی. یکی از دوستان چند وقت پیش یه ایمیلی فرستاده بود واسم، نه ولش کن این حال نمیده بگم بعدا خودم بهت می گم اینجا خانواده زندگی می کنه نمیشه تعریف کرد. آره این فیلم بنجامین باتن رو بالاخره دیدم بعد از یه قرن. شنیدی میگن بختک می افته روت و اینا اینم شده بود بختک من. باحال بود دوستش داشتم. لااقل مث بعضیا که هنوز تایتانیک و ترمیناتور و ندیدن نذاشتمش که حالا کدوم سال یکی پایه شه باهم ببینیم. به جز اون باید بگم که روزها می گذرد حادثه ها می آید و هوا هم بسی سرد شده است و ما هم بعضی موقع ها کلاه نمیذاریم سرمون که موهامون خراب نشه که بالاخره اینجا کلی داف هست و کلی زید و عمر و عثمان هستن که به ما نیاز دارن. جدا از اون هم باید بگم که اینجا هیچ بویی از محرم نیست جز تک و توکی صدای دهل که البته از دور قشنگه. می فرمایند که چنگ دل آهنگ دلکش می کند... عجــــــــــــــــــــــب. این هم به هر حال آهنگیه دیگه. حالا خوب شد حرف آهنگ شد این آهنگ رو معرفی کنم که اگه کسی مث من اهل حال بود حالشو ببره خلاصه. راستی این مال شخصی به نام کریس سفیریس می باشد.. اوه شنیدم ایران دیروزا خوب بارون میومده ای وای دلم واسه شمال تنگ شد دوباره. راستی خیلی وقته یه پست خارجی ننوشنم ایشالا این سری دیگه اونگلیشی میرم.اوه راستی یه چیز دیگه این جمله ها مال بنجامین باتن آخر فیلمه بنویسم اینجا حال کنیم دور همی

Some people are born to sit by the river, some get struck by lightning, some have an ear for music, some are artists, some swim, some know buttons, some know Shakespeare, some are mothers, and some people dance ...

1 comment:

ماهتو said...

آهنگو خیلی دوست داشتم. پرفکت بود... کارت درسته رفیق