Monday, November 22, 2010

Customized Damned Life

خوب همین الان که آهنگ زامبی از کرن بریز پخش میشه. ساده نویسی هامو گذاشته بودم واسه دفترم. ولی خوب متقاعد شدم یا متقاعدم کردی که اینجا هم اونطور باشه. باشه از این به بعد اینطوری خواهد بود ولی نمی تونم کتابی بنویسم. این یه رقمو ازم نخوای که شرمنده ت می شم. آهنگ رفت رو ترن دِ پیج از متالیکا همین حالا... 
یکی هست که نمازش ترک نمیشه. روزه ش هم همین طور. باورت نمی شه اگه بگم چون درآمد داره حتی زکات و خمس و این موارد هم سر جاشه. مسلمون می باشد. شنیدم تو اسلام غیبت گناه کبیره ست، غیبت ولی از مهم ترین ارکان زندگی این کسیه که تعریفشو کردم. جدا از اون تقریبا همه ی حرفاش وقتی به ما می رسه کمر به پایینه. اسم همه بازیگرای پورن رو میدونه کی کجا و کی جایزه گرفته. اِی وی اِن اَواردز. و غیره و هر چی در این مورد بگی... اینی که میگم خیلی در مورد این چیزا می دونه و حرفشو می زنه. احتمالا خیلی کارای چرت دیگه هم می کنه که به احتمال زیاد تو اسلام منع شده. اینی که میگم به مسلمونیش می نازه. چند مورد دیگه هست که نمی گم ازش.
یکی دیگه رو میشناسم که مشروب جزو موردهایی بود که تو زندگیش بزرگترین ضد اسلام محسوب میشد. بعد این که اومدیم اینجا منظورم امریکاست می گفت عمرن من هرگز لب به مشروب بزنم. بگم اینی که میگم امروز خوردن مشروب واسش عین آب خوردنه. و دلیلش چیه؟ اینکه بتونه با دخترا راحت حرف بزنه و هر چی دلش خواست بگه و مخ بزنه و هر کاری به قول خودش و بعدش میگه من میدونم که اشتباه می کنم و فرق من با تو اینه که تو میگی اشتباه نمی کنی و می خوری و من می خورم چون دلیل دارم.
آهنگ عوض شد آل اِلون که البته فقط گیتار الکتریکه از ساتریانی که عشقم بود یه زمانی.. آره این طرف سری پیش گفت توبه کردم و امکان نداره دیگه بخورم و نماز و الخ. آحرین باری که یادمه بعد به اصطلاح توبه ش اونقدر مست و پاتیل بود که از هر دختری که بش میرسید تو اون کلاب لب می گرفت و به هر جنس مونثی که میرسید بش آویزون میشد. این مستی نبود. حماقت خود خواسته بود. یه جوری بعدش توجیه می کرد که انگار کسی تو این دنیا مست نشده یا چیزایی که اون خورده بود اون شب رو نچشیده.
آهنگمون هم رفت تو دِ شَدو آف دِ مَونتِین. اونم اسلام خودشو داشت لابد. یکی دیگه هم هست سوپر کاستومایزد مسلمونه. فقط تو ماه رمضون روزه میگیره با نماز یکی در میون و دلیل خودشو هم داره لابد. سیگار هم همراشه و روزه رو باطل نمی کنه و احتمالا اینجا رو هم می خونه. همه اینها مسلمون های کاستومایزد. دین گندیده. یعنی دلم می خواد بگم بابا جون گه زدی به اسلام ادعاتم میشه دلم میخواد فحش بدم. آقا من کافر من نا مسلمون من اصلا آدم گه مذهب ولی لاقل ادعام نمیشه تو مسلمونیم. این حضرات میشینن دفاع می کنن از دینشون دین فاسد شدشون. باید بشنی پای بحثشون که وقتی یه مسیحی  نمی دونم کدوم اسکلی رو گیر میارن واسش از اسلام میگن  .. فقط احساس بالا آوردگی بم دست میده چون من میشناسمش با اسلام به گه کشیده ش.
به به این هم ویند آف چینج که احتمالا حسن ختام این نوشته باشه از اسکورپیونز. آره خلاصه. تجاوز نکن به حقوق و آزادی مردم. رشوه نده. غیبت نکن. گه اضافی نخور. با شومبول دوستت ور نرو. زکات و خمس و نمازت بخوره تو سرت. هیچی، ازاون جایی که من حوصله شو ندارم بسه دیگه.

1 comment:

Ali said...

haji yani in azun bloga bood ke man bahash kheyli hal mikonam!!! Injuri benevis man roozi 32 bar check mikonam!!! koli hal kardam! Like be tavane Like