Thursday, March 14, 2013

Vomit 11

یعنی واقعا بعضی موقع ها می مونم تو کار این مردم. سادگی از آن ما. هر موقع به خودم می گم همه خوبن زارت یکی میاد میگه بیلاخ همه خوب نیستن. خوب نباشن به درک. هر کی که خوب نیست خوب نیست. ربطی به بقیه مردم نداره. حتی تو که بدی هم بد نیستی. فقط تو یه کار یا خصیصه بدی. من می خوام این طور نگاهت کنم وگرنه از چشمم می افتی و دیگه می ری واسه خودت. مثل خیلی های دیگه که افتادن و رفتن واسه خودشون. بابا خوب لاقل سوتی نده. لااقل حواستو جمع کن. آره حاجی، همه خوب ان د هیچ کس بد نیست. بعضی آدم ها بعضی موقع ها اشتباه می کنن فقط که باعث می شه آدم فکر کنه اونا بد ان. ولی نه همه خوب ان. من اصن به این دید مشکل دارم که بگم آدمم ها بد ان شاید. از نظر من همه همیشه خوب ان مگه اینکه خلاف اش اثبات بشه که تازه اون هم میشه یه نفر یک روز یک ساعت بد بود. فرداش دوباره همه خوب ان. این دید خوبیه مگه نه؟ همه چی قشنگ و پروانه ای پر از ستاره های جورواجور. خداییش خسته می شم بعضی موقع از اینکه آدما چرا خوبن یا بدن یا کوفتن یا مرگن. اصن به من چه ربطی داره که کی خوبه یا بده یا چه غلطی داره تو زندگی می کنه!! مگه ناف من و به ناف مردم بستن!! مگه قراره من و بزارن تو گور یکی دیگه؟ یا شاید قراره من به اعمال اونا قضاوت بشم که انقد حواسم می ره به کار مردم!! به درک اسفل السافلین که یکی خوبه یکی بده. به من چه ربطی داره. تو به خودت نگاه کن من هم به خودم نگاه می کنم. هر کی خوب بود برنده ست. چرت و پرت نگو نصفه شبی. اگه حال تو از مردم یا یه سری از مردم یا اصن یک نفر از مردم به هم بخوره هیچ فرقی به حال مردم، یه سری از مردم یا اون یک نفر نداره بچه جان. سرت سلامت بگیر بکپ انقدر هم مردم را به تخمت حساب نکن. و رحمته الله و برکاته. گور باباشم کردن

پ.ن. عذر می خوام واسه استفراغ در یک مکان عمومی. باشد که روزی تمیزش کنم

No comments: