Thursday, July 8, 2010

Bio8


گاهی اوقات خیلی سگ می شم. شما ببخشید خودم می دونم. تقصیر خودمه، می گم که شما ببخشید، من هم که دارم اعتراف می کنم. اصولا توصیه میشه به شما خانم یا آقای محترم که مثلا د.و.س.ت من محسوب میشی، در این مواقع منو تنها بذاری بهتره.      اون جماعتی که می دونن من گاهی اوقات از سگم سگ تر می شم بهترین دوستای من هستن و اون جماعتی که نمی دونن، کُلُهُم برن گم شن چون به اندازه کافی و وافی بهترین دوست دارم و خیلی هم دوستشون دارم و به قول یارو گفتنی شماها که خیر شما به ما نمی رسد، شر مرسانید.

3 comments:

Anonymous said...

هر آدمی حق داره در زندگی‌ش سگ بشه. اصن خودتو ناراحت نکن. منم سگ بشم پاچه می‌گیرم شدید. اما این که گفتی بریم گم شیم و راست گفتی؟ اوکی اوکی... نزن ما رو رفتیم

Anonymous said...

چرا می‌زنی؟ اون کامنت بالا هیچ کنایه‌ای توش وجود نداره، یه چند تا دونقطه دی بذاری آخر هر جمله، درست می‌شه. :دی

maryam said...

are baba sag mishi bad jor! be jane khodam! albate alan daghighan yadam nemiad akharin bar key bode. vali ye tasavorate sagi azat toye zehnam hasta! maro bezar toye hamon dasteye aval bemonim say mikonim sag shodi mocheto begiram. ok?